8 טכניקות לענג את האישה

פסקה שמספרת שאת אוספת את כל המידע החשוב שיש בנושא ומאמרים שהוא בוודאי ימצא שימושי ועוד מילים שכאלה כדי

הדגדגן מגיב בצורה חזקה למגע, כך ש 67% מהנשים מעדיפות שהגבר יגע בסמוך לאזור, ולא ישירות על הדגדגן עצמו. הנתון הגיע ממחקר שנערך בארה"ב על "חוויות נשים ממגע באברי המין, עונג מיני ואורגזמה". במחקר השתתפו 1055 נשים בגילאי 18 עד 94 שתיארו אילו תנועות ונגיעות בדגדגן מעניקות להן הנאה.

להלן תקציר מתוצאות המחקר:

 מסביב

כאשר חוקרים שאלו נשים על הטכניקות המיניות המועדפות עליהן, 3/4 מהנסקרות הזכירו את הדברים הבאים: הן לא ממש אוהבות שהגבר מגרה את הדגדגן ישירות. אבל מרגש ביותר כשבן זוג חג סביב לדגדגן כמצייר בזהירות ובעדינות עיגולים על העור. אתה יכול לעשות זאת באצבע אחת או שתיים או עם הלשון - האפקט קסום באותה מידה.

 מגע קליל, כאילו במקרה

בזמן שאתה מצייר עיגולים ביד אחת או בלשון, באצבעות היד החופשית שלך תוכל מידי פעם, כאילו במקרה, לגעת קלות ישירות על ראש הדגדגן או להקיש עליו ממש בעדינות, מגע זה יכול להשפיע על קצב ההתכווצויות של הדגדגן שהן הבסיס לאורגזמת הדגדגן וקיומן מרמז על האורגזמה המגיעה.

 מצא את הצד הרגיש

באותו מחקר נמצא כי ל -4 מתוך 10 נשים יש רגישות גבוהה יותר של הדגדגן בצד אחד, ימין או שמאל. לכן, בזמן שתתחיל לענג את בת הזוג, נסה להבחין כיצד היא מגיבה למגע באזורים השונים. אם אינך מצליח לזהות היכן המגע נעים עוצמתי ורגיש יותר תמיד תוכל לשאול בעדינות את בת הזוג.

 צייר עם הלשון

עבודה עם הדגדגן יכולה להפוך למשחק באמצעות הדמיון שלך. לדוגמא, דמיין שאתה מצייר גדר: הזז את האצבע או הלשון באזור הדגדגן מלמטה למעלה, כאילו שאתה עובר בין עמוד לעמוד. אפשרות נוספת היא לדמות את תנועת המגבים ברכב מצד לצד עם האצבע או הלשון.

  זכור על עומק

בדרך כלל, שנוגעים בדגדגן, גברים רבים מתמקדים רק באזור החיצוני והקמור. אך לאיבר זה יש גם חלק פנימי המסתתר מתחת לעור: שתי רגליו משתרעות עד 10 ס"מ לעומק הגוף. הרגישות שלהם נמוכה מזו של הראש. עם זאת, לא צריך להזניח ולהתעלם מאותן רגליים. עסה באצבעותיך בעדינות ובהתמדה את האזורים הנמצאים משני צידי הדגדגן, הנמצאים 3-5 סנטימטרים מתחת לראש הדגדגן (קרוב יותר לפי הטבעת) .

 נגן כמו במפוחית

צרו את האות "o" בשפתיים ותפסו את ראש הדגדגן. ליטפו אותו בלשונכם ואז התחילו לנשוף בו אוויר בעדינות - כאילו הנכם מנגנים במפוחית. הנשימה החמה הלחה והרטט שנוצר גורמים לנשים להרגיש טוב להפליא.

 השתמש במים

ניתן להתחיל את המשחק עם הדגדגן בחדר האמבטיה. בעזרת זרם מים חמים ועדין מראש המקלחת, יש לעסות בעדינות את הירכיים הפנימיות ואת האזור סביב הדגדגן ומידי פעם אף על הדגדגן עצמו.

 עיסוי בעזרת הלינגם (איבר מין גברי)

זו אחת הטכניקות המרגשות ביותר (על פי הנשים עצמן). השתמש בפין זקוף כדי לעסות את הדגדגן ואת האזור סביבו. במהלך המשחק, הרם לפעמים את הקפושון הדגדגן עם איבר מין שלך - רצועת עור קטנה המכסה את הדגדגן מלמעלה. זה יעניק לאישה תחושות עזות ומענגות במיוחד.

 

עולם מדהים מסתתר בגופנו, ואברי המין הם רק חלק מהיקום הפנימי הזה. תהיו סקרנים, תחקרו את גופכם ואת הגוף של בת הזוג, תתנסו בדברים חדשים ותגיעו איתה למצבים רגועים ומענגים לעיתים קרובות יותר.

כתבו לי

שאלות, התלבטויות, מחשבות – אשמח לסייע בכל דבר.

כל הזכויות שמורות לויקטוריה

צור איתי קשר ונפתור את הבעיה