את משקרת, תראי אותך – את כן רוצה!

פסקה שמספרת שאת אוספת את כל המידע החשוב שיש בנושא ומאמרים שהוא בוודאי ימצא שימושי ועוד מילים שכאלה כדי

ישנו סטריאוטיפ שאם אישה רטובה - היא רוצה סקס. בפועל הגירוי הנשי הוא הרבה יותר מורכב ממה שאנו חושבים.

הינה עוד סוד קטן על המיניות הנשית:

לפי אמילי נגוסקי (דר' בפסיכולוגיה ומומחית בתחום חינוך מיני) תגובת הגוף הנשי לקונטקסט עם תוכן מיני (סרטים, ספרים, סיטואציות) יכול לגרום לאישה להיות רטובה, אך לא בהכרח לרצות סקס באותו הרגע. מסכנת המחקר היא שזאת תגובה טבעית של הגוף, כמו שדמעות מופרשות כשיש רוח על מנת להגן על העין מפני היובש. הגוף מספיק חכם בשביל להגיב אוטומטית ולמנוע חיכוך שעלול להזיק או להכאיב ולכן הוא מפריש את חומר סיכה.

לפי דבריה של אמילי רק ב 10% מהמקרים יש קשר ישיר בין העובדה שהאישה רטובה לבין זה שהיא אכן מעוניינת לעשות סקס באותו הרגע.

אצל גברים האחוז הזה הרבה יותר גבוה (50%(.

לכן, כאשר אישה רטובה זה לא תמיד אומר שהיא מסכימה, מעוניינת או נהנית מהסקס. בדיוק כמו שאצל גברים, זקפת הבוקר לא תמיד מעידה על חרמנות או רצון ישיר בסקס, רוב הסיכויים שהגבר רק רוצה לשתות קפה ולעשות מקלחת בוקר...

לכן, לפני האקט, ולפני שאתה מסיק באופן אוטומטי שהאישה מעוניינת "וזורמת", מומלץ לעצור לרגע ולבדוק איתה - האם היא אכן מעוניינת? האם היא מרגישה בנח? האם נעים לה?  וכך תוכל להימנע מסיטואציה לא נעימה, סיטואציה שיכולה לגרום לאישה להרגיש ההפך ממה שאתה מעוניין שהיא תרגיש.

 

מורכב לכם מידי? זה אכן כך!

אז מה לעשות? איך להבין?

להלן מספר הצעות ורעיונות שיקלו עליכם:

- לפתח שיחה כנה עם בת הזוג. לא לבוא ממקום של טענה או שיפוטיות אלא שיתוף והקשבה למה שיש לה להגיד על העניין. אם אינך יודע איך לפתח שיחה ותקשורת אינטימית ופתוחה עם בת הזוג,  ניתן ומומלץ להיעזר בשירותים של יועץ זוגי או סקסולוג.

ולך האישה, האם את מרגישה שאת עושה סקס אך ורק ממקום של לרצות ולא ממקום אמיתי של תשוקה ומשיכה מינית, הסיבות לכך יכולות להסתתר בפן הרגשי כגון חוסר בטחון, עלבונות, טראומות או כעסים מהעבר ועוד. או כעסים ותסכולים נסתרים או גלויים כלפי הפרטנר שלך ויתכן אף מצב של חוסר איזון הורמונאלי.

ישנם עוד הרבה סיבות המשפיעות על החשק מיני או העדר חשק מיני.

אם את רוצה לשנות את המצב, ולהיות אישה תוססת, שמחה ומלאת תשוקה, לא רק כלפי בן זוגך , אלא בעיקר כלפי עצמך?

..אז יש מה לעשות!

הצעד הראשון יכול להיות פניה לאיש או אשת מקצוע בכדי להבין ולאבחן את הסיבה האמיתית לתסכול וחוסר החשק המיני, ובהמשך עם הדרכה וליווי של איש מקצוע תוכלי לעבוד על עצמך ולשפר בכדי להגיע למיניות שאת כה רוצה וראויה לה.

 

העולם כולו כבר מבין שמיניות בריאה משפרת תקשורת בין בני זוג ומשפיעה לחיוב על כל שאר תחומים בחיינו.

מיניות טובה לכולנו! זה מגיע לנו!

 

כתבו לי

שאלות, התלבטויות, מחשבות – אשמח לסייע בכל דבר.

כל הזכויות שמורות לויקטוריה

צור איתי קשר ונפתור את הבעיה