זרע – מיתוסים ועובדות

פסקה שמספרת שאת אוספת את כל המידע החשוב שיש בנושא ומאמרים שהוא בוודאי ימצא שימושי ועוד מילים שכאלה כדי

מיתוס מס. 1

זרע יכול לשמש כאוכל

יש שמועה שזרע עשיר בקלוריות עד כדי כך שהוא עשוי לשמש כמזון. הזרע עשיר בחלבון, כולסטרול ונתרן, מכיל ויטמינים "C" ו- "B 12", סידן, סוכר ופרוקטוז. תכולת הקלוריות של שפיכה ממוצעת היא בין 15 ל -30 קלוריות. ואם ניקח בחשבון את העובדה שצריכת הקלוריות היומית לאדם היא 1500 - 2000 תאים, אז כמה צריך לצרוך? טונות?

מיתוס מס. 2

זרע יכולה לגרום אלרגיה לחלק מנשים

עובדה זו אכן אמיתית. כאן דעותיהם של מדענים נמצאת במחלוקת: יש הטוענים כי האלרגיה נגרמת על ידי זרע, בעוד שאחרים מתעקשים כי נוזל הזרע. היתרון הוא שרק 5% מהנשים סובלות מאלרגיה מסוג זה. אם כי גם זה לא כמות קטנה. תסמינים של אלרגיה זו הם גירוד, אקזמה ובמקרים נדירים אף יותר, הדבר עלול לגרום להלם אלרגי. אם בת הזוג שלכם חווה את הסימפטומים שתוארו לעיל לאחר כל מין לא מוגן, יהיה זה רעיון טוב לפנות לרופא.

מיתוס מס. 3

בליעת זרע טובה לבריאות

זה לא לגמרי נכון. מכיוון שהוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד, אנו יכולים לומר שהוא טוב לבריאות. אבל יש "אבל" גדול ושמן. אסור לשכוח שזרע הוא מקור לזיהומים כמו HIV והפטיטיס B ו- C. אז אם יש לה פצעים בפה, עדיף לסרב ללגימה כזו מה "מוצר טבעי". אל תהססו להשתמש בקונדום במהלך יחסי מין אוראליים כדי להפחית את הסיכון להעברה.

מיתוס מס. 4

תאי הזרע חיים עד חמישה ימים

בגוף האישה חיי הזרע יכולים לנוע בין יומיים לחמישה ימים. מסיבה זו שיטת המניעה בלוח השנה אינה 100%. כמעט בלתי אפשרי לחזות ביוץ והסיכון להריון גבוה מדי.

מיתוס מס. 5

כדי לשפר את הפוריות, מומלץ לאכול דגים

זה נכון. יש לכלול יותר דגים בתזונת הגבר כדי לשפר את איכות הזרע. תיאוריה זו מסבירה את העובדה שיש צורך באומגה 3 בשם DHA בכדי לשפר את האיכות הזרע. ללא חומר זה זרע אינו פועל כמו שצריך. דגים (במיוחד סלמון) עתירי DHA, כמו גם ביצים, יוגורט, אגוזים, אספרגוס וברוקולי.

מיתוס מס. 6

ניקוטין, אלכוהול וקפאין מפחיתים את איכות הזרע

ניקוטין ואלכוהול יכולים להשפיע שלילית על הפוריות. מומחים מאמינים כי גמילה מעישון עשויה להגדיל את סיכוייו של גבר להכניס אישה להריון ב -30%. אלכוהול מוריד את רמת הטסטוסטרון, מה שעלול להשפיע על ייצור הזרע ועל איכותו. צריכת קפה מוגזמת עלולה להשפיע לרעה על תנועתיות הזרע. מסיבה זו, הרופאים ממליצים לגברים לשתות לא יותר משלוש כוסות קפה ביום.

מיתוס מס. 7

ספורט משפיע חיובית על איכות הזרע

פעילות גופנית באופן קבוע משפיעה לטובה על ייצור הורמון הטסטוסטרון, הידוע כמגביר את איכות הזרע. מצד שני, עומסים כבדים מדי או גישה שגויה אליהם עלולים להזיק משמעותית. ספורט אתגרי הדורש מתח וסיבולת מפעיל את הורמון הלחץ קורטיזון, מה שמוביל לירידה ברמות הטסטוסטרון. ישיבה ארוכה דוחפת את כלי הדם לאיבר המין ואת האשכים להתכווץ. אספקת דם לקויה לא רק משפיעה על איכות הזרע, אלא גם עלולה להוביל להחלשת העוצמה.

מיתוס מס. 8

האם זה נכון שג'קוזי או תנור חימום מזיקים לגברים?

חשיפה ממושכת לטמפרטורות מעל 37 מעלות צלזיוס עלולה לפגוע באשך, ולכן להחמיר את הזרע. הטמפרטורה האופטימלית ביותר לזרע היא 33 - 35 מעלות צלזיוס. מסיבה זו ייצור ואחסון של תאי מין אנושיים נמצא מחוץ לגוף, באשכים. ישיבה ממושכת ברכב עם חימום מופעל, סאונות ומרחצאות חמים - על כל אלה גברים צריכים להימנע, אם רוצים, כמובן, להביא צאצאים בריאים. יש להימנע גם מקירור יתר. עם ירידה בטמפרטורה, תנועתיות הזרע פוחתת.

מיתוס מס. 9

ויאגרה פוגעת בזרע

גלולות הנס הכחולות המסייעות לגבר להחזיר לעצמו את הכוח שאבד אחראיות לאי פוריותו. מדענים בריטים מצאו כי ויאגרה, ההופכת את הזרע לפעיל יותר, הורגת את תוכן ראשו. בדיקות בעכברים אישרו השערה זו. כמו כן, סטרואידים אנבוליים, המשמשים לעתים קרובות באימון כוח, מובילים לשיבוש ייצור הזרע.

ועוד קצת על זרע

עוד באסכולות העתיקות (סין, הודו) היו תרגולים מיוחדים לגבר לחזק את מערכת המינית, להגביר את הליבידו, את הכח הגברי, בשביל שזרע תהיה איכותית ושתוכל בקלות יותר לשלוט באנרגיה מינית. בנוסף השיטות הנ"ל משפרות את זיקפה ושומרות על בריאות מינית לאורך זמן רב.

השיטות העתיקות ימים אלו פופולאריות גם היום בכל העולם כי הוכיחו את עצמן לאורך שנים רבות. עלפי גבים מתרגלים "רפלקסולוגיה גברית-מינית" ונהנים מתוצאות. היתרון של שיטה שהיא טבעית לחלוטין, גבר לא תלוי בגורמים חיצוניים כגון כדורים או ג'לים ומשפר את היכולות שלו בכוחות העצמי. הדבר משפר את הבטחון העצמי שלו.

לרוב, מקשרים את המונח "רפלקסולוגיה" לעיסוי כף הרגל, שבעזרת לחיצות על נקודות מיוחדות אפשר לרפא איברים פנימיים. מנקודת המבט של הטאו (שיטה עתיקה בסין), באיבר המין נמצאות הנקודות העוצמתיות ביותר בגוף ולכן ההשפעה תהיה בעוצמה רבה על מערכת המינית של מתרגל.

אני שמחה מאוד להציג בפניכם את המדריך הדיגיטלי החדש שכולל בתוכו מספר תרגילים מעשיים ווידאו להמחשה שתוכלו לבצע בצורה הכי נכונה ולראות את התוצאות. מספיק תרגול של כמה דקות ביום שזה מאוד נוח כי לא שובר את השגרה היומית שלכם. לרכישת הקורס תעבור לדף של הקורסים.

כתבו לי

שאלות, התלבטויות, מחשבות – אשמח לסייע בכל דבר.

כל הזכויות שמורות לויקטוריה

צור איתי קשר ונפתור את הבעיה