אהבה עצמית, אינטימיות ומערכת יחסים מהנה ומספקת
הגיע הזמן לייצר לעצמך ביטחון ושליטה על החיים לא להיות תלוי באחרים ולחיות מתוך עוצמה ותשוקה והכל בעזרת ארגז הכלים שכל
קורס אונליין לצפייה בדיסקרטיות עם או בלי בת הזוג ובלי לצאת מהבית

קורסים

לאחר שנים בהן צברתי ניסיון וידע בטיפול והדרכה גיבשתי קורסים וסדנאות המאפשרים להעצים את החוויה המינית. הקורסים נועדו ליצור תחושת בטחון במיטה, להעמיק את החיבור לבן/בת הזוג, ולחזק את עוצמת העונג וההנאה, מוזמנים להצטרף למסע מלהיב של למידה וגילוי.

רפלקסולוגיה מינית לשיפור יכולות

חשוב לך להשקיע ולתחזק את הגוף שלך?רוצה לשמר ולשפר את היכולות המיניות לאורך זמן ? ההדרכה הזו היא בשבילך ואני מזמינה אותך לגלות את נקודות המפתח ושיטת המגע והעיסוי שיקפיצו את ההנאה המינית שלך לרמות חדשות. בהדרכה תיחשף לאמנות הריפוי בעזרת האנרגיה המינית, באמצעות שיטת הרפלקסולוגיה הסינית העתיקה והיעילה – טאו. השיטה מאפשרת לעבוד עם אזור איבר המין בצורה מאוד ממוקדת ואפקטיבית, דרך מספר נקודות עוצמתיות אשר ממריצות את זרימת הדם,יוצרות תגובות שרשרת שמשפיעות על הפין והאיברים הפנימיים, ומעלות את רמת האנרגיה ותחושת החיוניות הכללית

את כל הידע שלי ארזתי לשיטה ששינתה את חייהם של של אלפי גברים והובילה אותם לחיים טובים , יותר ומסופקים יותר

העצמה גברית דרך שליטה באנרגיה מינית

הצטרף לקורס המעשי: העצמה – Enlight your Sexuality! ביטחון במיטה, העצמת ההנאה והעמקת החיבור הזוגי גברית דרך שליטה באנרגיה מיניתושדרג, בתוך חודש, את היכולות שלך כמאהב .

אז מה אני מציעה ?

  • 15 שיעורים מעשיים – רק תכלס' ומה שבאמת עובד – ישר ולעניין
  • הדרכות והמחשות שיעזרו לך לבצע את התרגילים בצורה נכונה
  • ‏משימות לתרגול שידמו אותך להשגת התוצאות שאתה רוצה
  • אפשרות להצטרף לקבוצת לווי סגורה לשיתוף והתייעצות

אתה בשל לשינוי שיקפיץ את המיניות שלך לשיאים חדשים שלא הכרת ?1

בעזרת תרגול פשוט שתלמד ותתרגל בקורס תוכל :

1

לשפר את זרימת הדם לאזור הפין

2

להפוך את הזקפה ליציבה יותר ולהאריך את משך יחסי מין

3

לשפר את איכות הזרע

4

לעורר ייצור של טסטוסטרון בריא

5

להגביר את תחושת ההנאה

6

להגביר באופן משמעותי את הכוח המיני הגברי שלך

7

לשפר את רמת הרגישות באזור הפין

מה כולל הקורס

איקס שיעורים אונליין, אחת לשבוע בהנחייה אישית של ויקטוריה. ,המפגשים בנויים שלב אחר שלב ועוברים דרך האספקטים וכו'
תמיכה וליווי בקבוצת פייסבוק פרטית אשר פתוחה שתתפות למשתתפי הקורס בלבד
הטבה נוספת

לקוחות מספרים

“הגעתי לויקטוריה לפני כמעט חודשיים. כבר הרבה שנים זיהיתי שיש לי מעין חסימה בנושא המיניות. ואיכשהו התמזל מזלי להגיע לטיפול אישי אצל ויקטוריה כמעט חודשיים שאנחנו נפגשות, וכל פעם – עוד שכבה מתקלפת. עוד פחד יורד, לאט לאט המיניות שלי נפתחת, קודם כל כלפי עצמי, וכמובן שמשם גם לעולם. לאט לאט אני מרגישה יותר בטוחה, וגם יותר אוהבת, את הגוף, את המיניות, מתחילה להתחבר לנשיות שבי. מבחינתי זה תהליך מאד גדול ומשמעותי. וכבר מהמפגש הראשון התחלנו לצלול למחוזות העמוקים – בקצב שלי ובמוכנות שלי. תודה תודה תודה, על למידה כל כך משמעותית. על פתיחת המיניות שלי, על ההכרות שלי מולי ומול העולם וקילוף השכבות והמנגנונים שהצטברו לי סביב זה."

אירית

“פגישתי עם ויקטוריה הייתה התנסות ראשונה שלי עם עולם הטנטרה, עם מורה מדהימה שיש לה את הסבלנות, הרצון, הנימוס, העדינות, החן והידע הרב שהביאו אותי לתובנות עמוקות וחדשות שטרם הכרתי וכאילו קילפו ממני חסימות אנרגטיות שהיו לי. ברצוני להגיד תודה רבה על ההזדמנות שניתנה לי ועל החוויה העמוקה, המילוי שקיבלתי וההבנה של כמה הרבה עדיין חסר לי על מנת להבין את דרך הטנטרה… מאחל לכל מי שמעוניין, בלב שלם, להיפגש עם ויקטוריה."

e.a

אני  ממליץ בחום לכל אחד שרוצה לגלות את עצמו, מיניותו וגם את רגשותיו ללכת לויקטוריה. עיזרו אומץ, יחידים או זוגות ותגלו בעזרתה מהי מיניות."

דניאל

אני גבר כבן 40 עם המון סטרס והמון מעצורים. קשה לי להיות אחד שמתמסר ומקבל. תמיד כל חיי הייתי הנותן. הגעתי לויקטוריה אחרי שהחלטתי שאני רוצה לקבל. לקבל את עצמי, את הגוף שלי ואת המיניות שבו. החוויה הייתה כל כך עוצמתית וכל כך מדהימה שצבר חזק של רגשות הציף אותי במהלך המפגש. צחקתי, בכיתי והתחלתי להרגיש שחלק מהכבלים מתחילים להיפרם. הזמן כאילו עצר מלכת ולא ידעתי את עצמי מרוב אושר. אני מרגיש טעון וכאחד שגילה עוד רובד שהיה חבוי ונסתר וכעת מתחיל להתגלות.

A.B

הטיפול הביא אותי למצב מולטיאורגזמי, מצב שבו האנרגיה המינית שלי השתוללה בגוף. הרגשתי את האנרגיה מלמטה ועד ולמעלה. הלמידה של ויקטוריה עם הניסיון שלי במטרה, כיוונה אותי להגיע לשיא חדש. בטיפול הבא אקבל עוד יותר כוח ועוד יותר אנרגיה מהמיניות שלי.

גל, בת 24

“ …ויקטוריה באה בגישה של הוראה, הדרכה, רצון למסור ידע, וסיפוק ושמחה כשהידע נקלט. עם ויקטוריה באמת היו לי מפגשים של לימוד טהור, מפגשים לצורך לימוד, ובאמת הצלחתי להתקדם ולהפנים את הכוונה והמהות של הגישה הטנטרית. ועל כך תודתי הגדולה לך ויקטוריה, על האפשרות ללמוד ולחוות את ההרגשה הטובה. יש בגישה הטנטרית תמורה וסיפוק גדול, כשמצליחים ליישם וליהנות מהריגוש הגדול, ומהאנרגיה, שמשאירה אותי במצב רוח מרומם למשך כל היום. תודה גדולה לך ויקטוריה."

ליאור, בן 28

“ …ויקטוריה מאוד מקצועית. מיד רואים שהיא מרגישה את הגוף של המטופלים ויודעת להתאים את עצמה לדרישות של כל אחד. היא משלבת הסבר והדרכה עם חוויה מדהימה שחושפת בפניך כמה סודות עוד טמונים בגוף. גם אני וגם אשתי למדנו המון. אולי "טיפול" זאת לא המילה הנכונה, לא היו לנו בעיות, פשוט הרגשנו שאנחנו רוצים למצוא צדדים חדשים במיניות ולהיחשף לחוויות חדשות."

מיכאל, בן 37

כתבו לי

שאלות, התלבטויות, מחשבות – אשמח לסייע בכל דבר.

כל הזכויות שמורות לויקטוריה

צור איתי קשר ונפתור את הבעיה